perjantai 29. elokuuta 2014

Sairas lomalainen

Jäi noi Tukholmapäivitykset lyhyeen suoraan sieltä, kun toisena päivänä olin niin kipeä ettei juuri pystynyt kuin nukkumaan. Ja keskiviikkona olikin vain muutama tunti aikaa hengailla ennen laivan lähtöä. 

Edelleen olen sohva selässä, mutta nyt onneksi kotona. Tämä lomalla sairaana oleminen on super ärsyttävää. Nyt tietysti on se mahdollisuus, että saa siirrettyä lomaa lääkärintodistusta vastaan. Mutta eipä tuolla Ruotsissa oikein työpaikkalääkärille ollut mahdollista mennä. Senpä takia menin lääkärille vasta tänään ja sain yhden päivän lomasta siirrettyä. Sillä nyt ei minulle ole merkitystä, mutta on sitten yksittäinen lomapäivä käytettävissä vaikka pitkään viikonloppuun, kun sellaista tarvitsee. 

Olen pienestä asti tullut kipeäksi silloin, kun tapahtuu jotain, mitä olen kauan odottanut. Näin aikuisena siihen voi vielä lisätä stressin poistumisen ja kroppa kehottaa pysähtymään. Ennen tulin kipeäksi aina joululomalla nyt se on näköjään muuttunut miksi tahansa lomaksi. Riippuen myös meneillään olevasta flunssa-aallosta.

Nyt sitten maataan ja rentoudutaan nenäliinojen vieressä. Olisiko antaa hyviä leffaehdotuksia sairastuvalle? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti