tiistai 6. tammikuuta 2015

Naurua kirjan muodossa

Olen aina ollut kova nauramaan. Juurikin siis niin, että kova, sillä ääni on kova ja nauran usein, paljon ja pitkään. Viikonloppuna nauroin ystäväni kanssa mahan kipeäksi ja tänään yksin aamupalaa nauttiessani nauruun minut johdatti Bridget Jones - mad about the boy -kirja. Oletteko lukeneet?



Olin niin skeptinen koko kirjaa kohtaan, että melkein jätin lukematta. Päätin sitten kuitenkin antaa mahdollisuuden ja olen siitä iloinen.

Miten kukaan voi ajatella noin miljoonaa asiaa noin pienessä ajassa?! Ei ku.. Hetkinen, toihan on kuin minä! Apua, miten tuo voi olla noin malttamaton... Ei ku tuohan on ihan kuin ystäväni! 

Näiden ajatusten kanssa on hauskaa lukea Bridget-hömppää meditaatio ja mindfulness-kirjallisuuden väliin. Kaikki läsnäolijat saavat osansa, kun minä nauraa höhötän ääneen kommelluksille, jotka tuntuvat jopa ihan realistisille. 

2 kommenttia: